Eğitimlerini tamamlayan görme engelliler iki sevinci bir arada yaşadı


Rehabilitasyon merkezinde eğitimlerini tamamlayan görme engelli kız çocukları, diplomaları yanında birer adet de ses kayıt cihazı hediye edilmesiyle büyük sevinç yaşadı.
Batman Umut Yolu Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi’nde 4 yıldır eğitim gören Berivan Keskin, Cihan Keskin, Dindar Keskin, Güldane Mert ve Nesrin Ertekin isimli 5 kız öğrenci birinci ve ikinci kademe diplomalarını Batman Valisi Ahmet Turhan’ın elinden aldı.
Vali Ahmet Turhan’ı makamında ziyaret eden Umut Yolu Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi’nde görevli Özel Eğitim Öğretmeni Ahmet Leblebici ve Görme Engelliler Sınıf Öğretmeni Serpil Uyanık, eğitimle ilgili bilgi verdi. Batman’da ilk defa görme engellilere diploma verildiğini söyleyen eğitmenler, bu tür eğitimlerin yaygınlaştırılmasının gerekli olduğunu söyledi.

Vali Ahmet Turhan ise görme engellilerin her türlü eğitimi alabilmesi için Milli Eğitim Müdürlüğü’ne talimat vereceğini ve bu konuda gerekli çalışmaların yapılacağını belirtti. Vali Turhan görme engelli öğrencilere birinci ve ikinci kademe diplomalarının yanında birer adet de ses kayıt cihazı hediye etti.